Шановні клієнти, ми намагаємось зберігати ціни на сайті актульними, але все ж просимо вас уточнювати їх у менеджера. Дякуємо за розуміння!

Офісні комплекти

Підібрано 6 товарів
Сортувати:
ширина 420 см  висота 200 см  глибина 44 см
15910 грн Детальніше
ширина 470 см  висота 200 см  глибина 44 см
17079 грн Детальніше
ширина 280 см  висота 205 см  глибина 35 см
14454 грн Детальніше
ширина 280 см  висота 205 см  глибина 105 см
10251 грн Детальніше
ширина 280 см  висота 205 см  глибина 35 см
13300 грн Детальніше
ширина 168 см  висота 138 см  глибина 41 см

Офісні комплекти: єдине рішення з кількох складових

Заходячи в будь-який офіс, відразу кидається в очі, яким чином він обставлений. Найбільш вдалий варіант, коли інтер'єр виконаний в єдиному стилі. І перш за все, гармонійно виглядати повинна меблі для офісу. Підбирати окремі предмети часом дуже непросто, адже треба, щоб вони збігалися за кольором, фактурі, дизайну і іншим параметрам. Тому багато покупців відразу звертають свою увагу на офісні комплекти.

 

Що собою являє такий меблевий набір або гарнітур

Всі складові офісного комплекту виконані в однаковому ключі за зовнішнім виглядом, а також з аналогічних натуральних або штучних матеріалів. Це може бути дерево або скло, або найбільш популярні для виготовлення листи ДСП або МДФ. Металеві елементи і фурнітура в комплектах офісних меблів, як правило, ідентичні для всіх предметів.

Що може входити до складу

  • В офісний набір можуть включатися стелажі і шафи, тумби для зберігання документації, офісні та комп'ютерні столи, а також офісні стільці. З різних комбінацій даних предметів легко створити відповідний інтер'єр для конкретного кабінету або робочої зони;
  • Гарнітур може складатися з м'яких офісних меблів: дивани і крісла в офіс. Або ж призначатися для конкретного офісного приміщення з певним функціоналом (наприклад, для кабінету головбуха необхідний спеціальний гарнітур зі стелажем для документів, шафа з нішею для сейфа і робочий стіл з тумбою).

 

Різновиди офісних комплектів

Залежно від того, в яке приміщення, для якої офісної зони меблі підбирається, пропонуються різні види офісних комплектів:

  • Для приймальної - комп'ютерний стіл секретаря, стійка ресепшен, крісло або стілець співробітника, дивани і столик для відвідувачів, шафа, тумба, полиці для розміщення робочого приладдя і документів;
  • Для кабінету директора - стіл письмовий стіл для нарад, крісло керівника, стільці для відвідувачів, офісні шафи;
  • Для конференц-зони - відповідно, конференц-стіл, стійка-трибуна для виступаючого, крісла або стільці для присутніх;
  • Для офісного приміщення співробітників - комплект з шаф, стелажів, офісних столів з тумбами і крісел/стільців.

Також зручний варіант офісного комплекту, що складається з декількох секцій, які можна ставити один на одного, переважувати або переставляти.