Шановні клієнти, ми намагаємось зберігати ціни на сайті актульними, але все ж просимо вас уточнювати їх у менеджера. Дякуємо за розуміння!

Офісні комплекти

Підібрано 7 товарів

Офісні комплекти: єдине рішення з кількох складових

Заходячи в будь-який офіс, відразу кидається в очі, яким чином він обставлений. Найбільш вдалий варіант, коли інтер'єр виконаний в єдиному стилі. І перш за все, гармонійно виглядати повинна меблі для офісу. Підбирати окремі предмети часом дуже непросто, адже треба, щоб вони збігалися за кольором, фактурі, дизайну і іншим параметрам. Тому багато покупців відразу звертають свою увагу на офісні комплекти.

 

Що собою являє такий меблевий набір або гарнітур

Всі складові офісного комплекту виконані в однаковому ключі за зовнішнім виглядом, а також з аналогічних натуральних або штучних матеріалів. Це може бути дерево або скло, або найбільш популярні для виготовлення листи ДСП або МДФ. Металеві елементи і фурнітура в комплектах офісних меблів, як правило, ідентичні для всіх предметів.

Що може входити до складу

  • В офісний набір можуть включатися стелажі і шафи, тумби для зберігання документації, офісні та комп'ютерні столи, а також офісні стільці. З різних комбінацій даних предметів легко створити відповідний інтер'єр для конкретного кабінету або робочої зони;
  • Гарнітур може складатися з м'яких офісних меблів: дивани і крісла в офіс. Або ж призначатися для конкретного офісного приміщення з певним функціоналом (наприклад, для кабінету головбуха необхідний спеціальний гарнітур зі стелажем для документів, шафа з нішею для сейфа і робочий стіл з тумбою).

 

Різновиди офісних комплектів

Залежно від того, в яке приміщення, для якої офісної зони меблі підбирається, пропонуються різні види офісних комплектів:

  • Для приймальної - комп'ютерний стіл секретаря, стійка ресепшен, крісло або стілець співробітника, дивани і столик для відвідувачів, шафа, тумба, полиці для розміщення робочого приладдя і документів;
  • Для кабінету директора - стіл письмовий стіл для нарад, крісло керівника, стільці для відвідувачів, офісні шафи;
  • Для конференц-зони - відповідно, конференц-стіл, стійка-трибуна для виступаючого, крісла або стільці для присутніх;
  • Для офісного приміщення співробітників - комплект з шаф, стелажів, офісних столів з тумбами і крісел/стільців.

Також зручний варіант офісного комплекту, що складається з декількох секцій, які можна ставити один на одного, переважувати або переставляти.